Habitación Standard




Habitació doble estàndard amb vistes a l’exterior. Bany privat amb dutxa, assecador de cabells i articles de cortesia. Wi-Fi gratuït. Habitacions acollidores i còmodes per als nostres hostes. Totes les nostres amenities són biodegradables.
Ideal per a viatges de negocis, reunions d’empresa, turisme o relax.
– Configuració de llit doble matrimonial o 2 llits individuals, prèvia petició i segons disponibilitat.
Llit supletori: segons disponibilitat i amb reserva prèvia, contactant directament amb l’hotel. No s’instal·laran llits supletoris si no s’han reservat amb antelació.
• Llit supletori adult: 32 €
• Llit infantil (fins a 14 anys): 25 €
• Bressol plegable (fins a 3 anys): 15 €
•
Els nens menors de 7 anys s’allotgen gratuïtament si dormen al llit amb els pares (1 nen per llit).
*Disposem de servei de sopar de dilluns a dijous i els dissabtes. No oferim sopars els divendres ni els dies festius, ni tampoc als migdies.
Gaudeix d’una experiència única en un entorn natural, perfecte per a escapades, esdeveniments i molt més.
El Molí Blanc Hotel és un antic molí paperer del segle XVIII reconvertit en un hotel amb encant. Conservem l’essència original mentre oferim serveis moderns, gastronomia de proximitat i experiències autèntiques a l’Anoia.
Hotel Molí Blanc
Ctra. C241c, Km 0,9
08719 Jorba (Barcelona) +34 938 019 179
tac.letohcnalbilomobfsctd-27af99@letoh
“A 5 min de la A2 – Fàcil aparcament gratuït”
Habitacions amb encant
Restaurant de producte local
Sales per a bodes i esdeveniments
Piscina de temporada
Wi-Fi d’alta velocitat
Aparcament privat gratuït